جملات زیبا..........

آرامش

سکوت تنهایی شب در برکه ای خاموش


 
 
 
سرد است اما 
 
سرما نمی خورم
 
تو نگران نباش
 
کلاهی که سرم گذاشتی
 
تا گردنم را پوشانده است
 

 

خـودم را آمـاده میکـنم بـرای رقـص

 

بـاید در جشـن آشنـایـی تو و عشـق جدیـدت

 

سنگـــ تمـام بگذارم


توی دنیا  دوتا نا بینا میشناسم  یکی تو که هیچ وقت عشقم رو ندیدی  یکی من که کسی جز تو ندیدم

 

توی دنیا

دوتا نا بینا میشناسم

یکی تو که هیچ وقت عشقم رو ندیدی

یکی من که کسی جز تو ندیدم

از سا ختـــــــار دنـــیــــــــا 

اطلاع زیادی ندارمـــــــــ....

ولــــــی من هم دوســــت داشتـــــــــم

دنیـــــــــــای كســـــــی باشــــــــم...!!!♥♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت17:31---11 بهمن 1392
برای خودمو اونی که دوسش دارم

مخاطب خاص من...

به " تـــــــــــــو " کـــــه میرســـــم ...!

مکـــث میکنـــــم ...!

انگـــــار در " زیباییـــ ــت " چیـــــزی را ,

جـــــا گذاشتـــــه ام !

مثلــــــــــا"...

در صـــ ــدایت ... آرامـــــ ـــش ♥

در چشـ ــــم هایـــــت ... زندگـــــ ـــی ♥
پاسخ: عاشششششششقتم نفسسسسسسسسسسسسسمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 بهمن 1392برچسب:,

] [ 12:55 ] [ ZAHRA ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه